Ime projekta:
|
Osjob
Communication
|
Datum:
|
06.08.2012.
|
Klijent:
|
Osjob
Communication
|
Strateg:
|
1
|
|
|
|
|
Business objektivnost: Postaviti mlado poduzeće u novi bolji okvir rada. Osmisliti novi
način komunikacije i djelovanja prema eksternoj javnosti. Postaviti se u
javnosti kao mladi i djelotvorni učesnici u odnosima s javnošću. Pritom
djelovati i raditi na više nivoa,a to su marketing,menadžment,krizno
komuniciranje,odnosi s zajednicom,i ostalih alata, koje lako mogu donijeti
profit uz mala ulaganja. Profit je osnovno mjerilo uspjeha ili povećanje,
klijenata koji za njih može donijeti posao prema svojim poslodavcima. Postaviti
organizaciju koja može biti kotač promjena i novijeg načina djelovanja,a jedna
od njih jeste kvaliteta. Biti kvalitetan je osnova koja je potrebna za
dugoročan i kvalitetan rad tih mladih ljudi. Dosadašnje djelovanje jeste na
volonterskoj osnovi,ali se ne boje savjetodavnog rada i zalaganja. Žele biti i
djelom zajednice i djelom novih oblika suradnje. Nisu opterećeni zaradom,ali
jesu pristupom prema poslu i svojim
usavršavanjem
Kontekst klijenta:
1. Mladi i aktivni ljudi koji tek pokreću svoj
posao ili ga već imaju,a žele biti u toku sa vremenom. Ljudi koji žele na
osnovu svojih rezultata mjeriti uspješnost.
2. Perspektiva
klijenata jeste izbor novih i objektivnijih djelatnika u odnosima s
javnošću,a sa ciljem veće kvalitete i boljih načina djelovanja . Pozicija je
uglavnom slabije plaćeni i lakši poslovi u pokretanju djelovanja prema
reputaciji i identitetu. Osmišljavanje nekih novih načina poslovanja.
Prikupljanje novca za nevladine organizacije i slično.
3. Klijent zna kako se sve ne radi na
brzinu,ali se sve može riješiti kvalitetno.
Kontekst (kultura): Izražena je jaka volja za
kvalitetnijim radom. Također se želi istaći djelovanje u kojem se etički odnose
prema svim svojim klijentima.
Business kontekst:
1. Klijent jeste mlada organizacija sa mladim i
obrazovanim ljudima, koji djeluju na više razina. Orijentacija na Internet,odnose s
javnošću,marketing,management,krizno komuniciranje,odnosi s medijima,odnosi s
zajednicom,i sl.
2. Konkurencija je slabija i uglavnom udaljena
od centra njihovog djelovanja ( u aspektu malih poduzeća),ali je u financijskom
i medijskom pristupu daleko jača. Svakako se velike agencije ne će pretrgati za
ovaj način djelovanja,jer je ROI uglavnom slabiji.
Prepreke: Potrebno je pronaći još ljudi koji se interesiraju i aktivno prate
odnose s javnošću i nove načine djelovanja u poslovnom okruženju. Potrebno je
zaposliti stalnog CEO osobu,koja ima želju,volju i viziju novih načina
djelovanja. Trebaju biti pokretači novih idejnih načina rada.
Uvid: Ovaj vid organizacije ima svoje prednosti,ali i nedostatke. Ciljevi su
dobro riješeni,ali je još pomanjkanje ljudi koji se trebaju baviti ovim načinom
rada. Jedan CEO je manjka,a od velike je potrebe.
Platforma poruke: Zajedno je lakše i kvalitetnije. Poruka okrenuta i prema klijentima i
prema novim suradnicima.
Poziv na akciju: Postaviti platformu za suradnju i kvalitetnije djelovanje. Napraviti
povjerenje među ljudima i kvalitetniji novi način rada.
Strategija: Jedna od strategija jeste korištenje Social Medie i društvenih eventa.
Prikupljanje informacija o novim klijentima i načinima rada.
Prekratnice: Narednih godinu dana se izgrađuje tim mladih i aktivnih djelatnika.
Izgradnja novih i kvliatetnijih sadržaja i novih uvida u način djelovanja.
Mjerenje postupka: Uspjeh jeste količina klijenata koji se ponavljaju. Zadovoljan klijent
je najbolji klijent. Količina ostvarenog profita za svoje klijente je jedan od
glavnih oblika mjerila i rada.
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na:osjobcomm@gmail.com
Facbook:Osjob Communication Fan Page
Twiter: Osjob Communication
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.