ponedjeljak, 6. kolovoza 2012.

Strategija OSJOB COMMUNICATION



Ime projekta:
 Osjob Communication
Datum:
 06.08.2012.
Klijent:
 Osjob Communication
Strateg:
 1






Business objektivnost:   Postaviti mlado poduzeće  u novi bolji okvir rada. Osmisliti novi način komunikacije i djelovanja prema eksternoj javnosti. Postaviti se u javnosti kao mladi i djelotvorni učesnici u odnosima s javnošću. Pritom djelovati i raditi na više nivoa,a to su marketing,menadžment,krizno komuniciranje,odnosi s zajednicom,i ostalih alata, koje lako mogu donijeti profit uz mala ulaganja. Profit je osnovno mjerilo uspjeha ili povećanje, klijenata koji za njih može donijeti posao prema svojim poslodavcima. Postaviti organizaciju koja može biti kotač promjena i novijeg načina djelovanja,a jedna od njih jeste kvaliteta. Biti kvalitetan je osnova koja je potrebna za dugoročan i kvalitetan rad tih mladih ljudi. Dosadašnje djelovanje jeste na volonterskoj osnovi,ali se ne boje savjetodavnog rada i zalaganja. Žele biti i djelom zajednice i djelom novih oblika suradnje. Nisu opterećeni zaradom,ali jesu pristupom prema poslu i svojim  usavršavanjem

Kontekst klijenta:       
1. Mladi i aktivni ljudi koji tek pokreću svoj posao ili ga već imaju,a žele biti u toku sa vremenom. Ljudi koji žele na osnovu svojih rezultata mjeriti uspješnost. 

2. Perspektiva  klijenata jeste izbor novih i objektivnijih djelatnika u odnosima s javnošću,a sa ciljem veće kvalitete i boljih načina djelovanja . Pozicija je uglavnom slabije plaćeni i lakši poslovi u pokretanju djelovanja prema reputaciji i identitetu. Osmišljavanje nekih novih načina poslovanja. Prikupljanje novca za nevladine organizacije i slično.

3. Klijent zna kako se sve ne radi na brzinu,ali se sve može riješiti kvalitetno.


Kontekst (kultura):    Izražena je  jaka volja za kvalitetnijim radom. Također se želi istaći djelovanje u kojem se etički odnose prema svim svojim klijentima.


Business kontekst:       
1. Klijent jeste mlada organizacija sa mladim i obrazovanim ljudima, koji djeluju na više razina.  Orijentacija na Internet,odnose s javnošću,marketing,management,krizno komuniciranje,odnosi s medijima,odnosi s zajednicom,i sl.


2. Konkurencija je slabija i uglavnom udaljena od centra njihovog djelovanja ( u aspektu malih poduzeća),ali je u financijskom i medijskom pristupu daleko jača. Svakako se velike agencije ne će pretrgati za ovaj način djelovanja,jer je ROI uglavnom slabiji.

Prepreke:   Potrebno je pronaći još ljudi koji se interesiraju i aktivno prate odnose s javnošću i nove načine djelovanja u poslovnom okruženju. Potrebno je zaposliti stalnog CEO osobu,koja ima želju,volju i viziju novih načina djelovanja. Trebaju biti pokretači novih idejnih načina rada.  

Uvid:                Ovaj vid organizacije ima svoje prednosti,ali i nedostatke. Ciljevi su dobro riješeni,ali je još pomanjkanje ljudi koji se trebaju baviti ovim načinom rada. Jedan CEO je manjka,a od velike je potrebe.

Platforma poruke:        Zajedno je lakše i kvalitetnije. Poruka okrenuta i prema klijentima i prema novim suradnicima.

Poziv na akciju:            Postaviti platformu za suradnju i kvalitetnije djelovanje. Napraviti povjerenje među ljudima i kvalitetniji novi način rada. 

Strategija:    Jedna od strategija jeste korištenje Social Medie i društvenih eventa. Prikupljanje informacija o  novim klijentima i načinima rada.

Prekratnice:                 Narednih godinu dana se izgrađuje tim mladih i aktivnih djelatnika. Izgradnja novih i kvliatetnijih sadržaja i novih uvida u način djelovanja.

Mjerenje postupka:         Uspjeh jeste količina klijenata koji se ponavljaju. Zadovoljan klijent je najbolji klijent. Količina ostvarenog profita za svoje klijente je jedan od glavnih oblika mjerila i rada. 


Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na:osjobcomm@gmail.com
Facbook:Osjob Communication Fan Page
 Twiter: Osjob Communication

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.