Brand ili
MARKA jeste percipirana vrijednost nekoga proizvoda ili osobe. Znači,zamišljena
vrijednost nečega ili nekoga. Kako to postići?Postoje različiti putovi za
ostvarenje ovakvih ciljeva,ali se sve svodi na uporan rad i zalaganje. Potrebno
je imati cilj,strategiju,odraditi taktike i imate neki oblik percipirane
vrijednosti. Savjet:Nikako se ne kretati prema percepciji bez analize. Analiza
vam mora dati do znanja ,gdje se nalazite i od čega trebate početi. Takvim
načinom imate priliku odrediti smjer kretanja u svom određenom cilju. Odnosi s
javnošću imaju načine djelovanja u stvaranju ovakvih brendova. Neki su laki,a
neki su teški. Jedna od najčešćih situacija,koja su problem,jeste ne
razumijevanje brendirane osobe i PR-ovaca. Sigurno kako odnosi s javnošću nisu
ovce,ali jesu stručnjaci za komunikologiju i način izrade plana djelovanja.
Neki bi možda željeli lak pristup brandu ili lak način do stvaranja zvjezdanih
sfera,ali to baš i ne ide tako. Ovdje ćemo preskočiti proceduru za nastanak
branda,ali ćemo opisati glavne značajke (karakteristike) ,koje mogu olakšati
odnosima s javnošću izgradnju branda. Prvo je potrebna odluka osobe kako želi
biti političar. Samom odlukom nećete riješiti svu situaciju. Morate naravno
imati cilj i još neke karakteristike koje smo ovdje naveli (barem bi bilo
dobro, imati što više od ovih karakteristika). Jedna od prvih i glavnih
karakteristika jeste biti Izvoran (sa
posebnim svojstvima koji potječu od nečega). Jedan poseban oblik jeste
biti Praktičan i Vješt,praktičan je potrebno za lak način
odrađivanja posla,a vješt je potrebno za lakšu prilagodljivost svim
situacijama, koje se nalaze pred njima. Svakako je danas jako važno biti
Informacijski sposoban i vješt u svim oblicima komunikacije i potrebno je
poznavati posebne alate za lakše komuniciranje sa svojom interesnom bazom.
Sljedeća jako bitna karakteristika jeste
Funkcionalan i lako prilagodljiv svim iščekivanim i nenadanim sadržajima
koji se mogu dogoditi. Ukoliko je odluka na šire biračko tijelo,tada morate
imati i političara koji je
Emocionalan,znači koji zna pokazati svoje emocije i način djelovanja
koji je karakterističan za birače koji su podložni takvom načinu razmišljanja.
Svakako osoba koja želi ući u politiku treba biti Relevantan i bitna na onom
smjeru prikazivanja politike,pomalo čvrsta u svojim stavovima,ali ipak
dosljedna. Ponekad je potrebno imati i ne vidljivost,ali nikako biti
Nevidljiv,jer ste sve svoje odrađene poslove time odbacili. Potrebno je
pojedine teme preskočiti,nije političar onaj koji na svaku temu skače i
odgovara,nego je političar onaj koji određuje teme koje mu koriste. Svakako se
treba predstaviti kao osoba koja je Vizualna,sjetimo se samo primjera
predsjedničkih izbora Kenedi-Nikson (Nikson je bio ružniji i izgubio). Vizualan
u smislu kampanje je ipak dužnost tima koji se time bavi,a vizualnost kampanje
ipak određuje onaj glavni koji je na listi.
Svakako je potrebno,kroz tim ljudi u kampanji,imati i Mjerljivost,jer
bez toga ne ide,morate znati gdje ste u dobroj situaciji,a gdje lošoj,pa to popravite.
Jedna od sljedećih karakteristika jeste biti Kulturan,ovo je jako bitno,ukoliko
niste kulturni prema svojoj okolini,tada ni okolina nije dužna takva biti prema
vama. Kontroverznost ili dodatna
posebnost je isto bitan sadržaj koji može obogatiti kampanju,čak dati dodatni
prostor za biračko tijelo,neki vole misticizam i posebnost. Svakako je potrebno
biti Prirodan,jer time olakšavate svoje
djelovanje. Ne prirodne osobe imaju težu situaciju pratiti kampanju,a to birači
lako primijete. Potrebno je biti Izvanredan u nečemu i to stalno naglašavati,posebno kroz kampanju i
marketing.
Sljedeći
oblik jeste Operativan i lako dostupan,uz to i dobar strateg,koji u svakom
slučaju zna što mu treba i gdje biti.
Oralnost
je posebnost,koja se može učiti,ali je izuzetno važna za nastupe i
predstavljanja. Skladnost je bitna,jer dajete do znanja kako sve imate pod
kontrolom. Paradoksalan i Komičan nije dobro biti u svim situacijama,ali za
posebne situacija može biti dodatni plus,ako se dobro odradi.
Ovo su
samo neke od karakteristika koje ne treba zanemarivati. Što više dobrih
karakteristika,to je bolje i kampanja je skladnija,lakše provediva.
Moramo
nadodati još nekoliko posebnih karakteristika,koje se mogu uvrstiti,ali su samo
nadogradnja u cijelom ovom procesu,pa ćemo ih samo nabrojati:probavljiv,
ostvariv, uvjerljiv, vješt u još nečemu, razgovorljiv, socijalni, prijatan,
preporučljiv, ranjiv, održiv, zaljubljiv. Ovo je + efekt,koji može donijet
dodatnu težinu u kampanji. Ovim svime se olakšava djelovanje odnosa s javnošću i nastale kampanje za izbore.
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na:osjobcomm@gmail.com
Facbook:Osjob Communication Fan Page
Twiter: Osjob Communication
Ukoliko imate neki problem,slobodno nam javite. Rado ćemo pomoći.
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.