ponedjeljak, 27. kolovoza 2012.

Internet kao izvor zarade




Internet kao izvor zarade je nestabilan oblik posla koji iziskuje veoma veliku kreativnost i sposobnost prilagodbe.  Svatko danas ima priliku biti na internetu i iskazivati svoj ego, posao, hobi ili se društveno zabavljati. Ukoliko se već odlučite za zaradu na Internet stranicama,tada morate imati zamišljenu crtu djelovanja. Kako kažu:morate imati cilj. Cilj opet morate vizualizirati i točno znati što želite i prema čemu se krećete. Nikako ne koristiti prečace u stvaranju svojeg  posla ili društvenog komuniciranja. Te kratice vam kasnije mogu dati glavobolju,koju ćete jako teško riješiti. Krenimo redom:
Prvo, izrađujete mjesto, gdje se vi nalazite. Mjesto na kojem se nalazite jeste virtualni svijet na kojem se vi pojavljujete. Zamišljenim mjestom imate i svoj identitet i smjer prema kojem ćete se kretati. Ukoliko želite direktno plaćanje,tada imate posebne stranice na kojima se morate prijaviti (PayPal ili slično).  Mjesta gdje morate imati svoje glavne informacije i riješen način na koji će vas platiti. Izradom sadržaja,kao što su knjige,dizajn ili neki proizvod koji nudite moraju imati svoju cijenu na koju netko ostavlja svoje financijske podatke u zamjenu za vaš proizvod.
Kada ste napravili mjesto,krećete se u stvaranju kampanje. Zašto kampanja? Zato što na taj način možete sebe i svoje djelovanje predstaviti javnosti. Tako dobivate i veću posjećenost i veće zanimanje za vaš proizvod,a samim time imate i mogućnost nešto prodati.  Sadržaj je najvažniji na vašim stranicama. Ono što pišete ili prodajete mora biti interesantnije od vaše konkurencije. Morate biti prepoznati,možda po pisanju,crtanju ili po slikama. Svakako je bitno navesti svoje posjetitelje na ponovnu posjetu. Veličina sadržaja je isto važna,ako zamislite kako pišete za tinejdžere,tada sigurno nećete pisati u dužinu,čak štoviše ,još ćete skratiti. Svakako koristite primarne riječi. To su one riječi koje vam traže u predstavljanju vašeg mjesta,gdje se nalazite. Pojedine vaše stranice imaju potrebu navođenja posebnih riječi koje se nazivaju tag, kako bi ih lako prepoznala tražilica na Internetu. Tražilica po vašim tag-ovima prepoznaje sadržaj i svi oni koji traže ključne riječi lako dolaze do vas. Ukoliko ste prepoznati,tada imate više prometa i veću priliku kako bi došli do klijenata.
Tražilica riječi je jedan karakteristični alat,kojeg imaju svi pretraživači. Recimo kod Googla je to AddWord. Ukucate neke riječi karakteristične za vaš posao i odmah vidite količinu interesiranja za vaš posao i rad. Ovdje je mali problem, koji morate dobro osmisliti. Ukoliko upišete recimo naziv: Marketing,tada možete vidjeti veliku količinu prometa na tim riječima. Normalno, kako je to i velika posjećenost, samim time i promet je ogroman, ali je problem što ste vi početnik i nećete se odmah naći na vrhovima tražilica. Tada imate jaki problem privlačenja klijenata na svoje stranice. Samim time ste slabije rangirani i svakako ste slabije interesantni. Jednostavno, gubite utrku na svom planu djelovanja.
Jedna od stvari na koje trebate pripaziti jesu marketinške Niše,kako ih oni zovu. Niša su riječi ili mjesta interesiranja na kojima se netko pojavljuje ili se interesira. Recimo,vi prodajete svoju knjigu. Knjiga koju ste nazvali:Moj svijet. Svatko tko ukuca Svijet u tražilicu doći će do vašeg naslova,ali će zbog malog prometa biti na nekoj dalekoj stranici koju samo najuporniji mogu da pronađu.
Pažljivo izabrati niše, gdje se želite nalaziti. Takvim postupkom sebi olakšavate prostor za pronalazak,novi dolazak i ostanak vaših budućih klijenata. Znači kako trebate dobro odabrati marketing kampanju. Odrediti koliko i kako ćete se promovirati i način na koji ćete doći do svojih klijenata. Kako bi imali bolju vidljivost na Internet stranicama trebali bi se povezivati ili kako se to naziva :Link. Neki još to nazivaju Hiperveza,a to je kad kliknete drugačiju boju na tekstu,kompjuter vas odmah prebacuje na drugu stranicu koja je povezana sa vašim tekstom. Na takav način dolazi do povećanih prometa. Isto tako se vaš tekst može povezati,ukoliko je bitan i pregledan.
Možete isto tako generirati promet objavljivanjem vaših stranica na društvenim mrežama. Tada imate povećanje prometa,koji lako možete provjeriti,jer danas sve stranice imaju statistiku posjeta. Statistiku posjeta imaju čak i blogovi,forumi ili društvene mreže,kao što su Facebook,Twiter i slično.
Još neki od načina povećanja prometa jesu,kod stranica, odmah iz direktorija. Neke od stranica koriste  i male ikonice sa kojih se tipkom miša lako ostavlja trag na vašoj gornjoj crti tražilice. Opet kad vam zatreba posebna stranica pritisnete bokmark i nađete lako ono što vam treba. Još jedan od načina na koji lako možete povećati promet na svojim stranicama jeste pravilan izbor imena koja vas predstavljaju. Povežite svoj posao sa imenom vaše stranice, kako bi vas vaši klijenti lako pronašli. Čest je slučaj pravljenja stranica,posebno u SAD-u,gdje se pojavljuju stranice na kojima se privlače klijenti,a sa samo jednim ciljem,kako bi netko bio izrugan. Imate slučajeve u SAD-u gdje su ljudi podizali stranice kao što su (u prijevodu): mrzimBusha.com ili Bushsmrdi.com. Ovakva imena stranica imaju veći promet,ako je sadržaj dobar. Lako je pamtljiva i lako se pronalazi.
Kako zaraditi na Internetu? Samo upornim i sustavnim radom. Povećanjem prometa povećava se i broj zainteresiranih ljudi,a takvim povećanjem se šansa za vašom prodajom preko interneta. Možda se baš vaš proizvod nekome sviđa.



Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.


<Skripta type = "text / javascript" >
 
Funkcija woopraReady (tracker) {
    tracker.setDomain ( 'yourdomain.com' );
    tracker.setIdleTimeout (300,000);
    tracker.track ();
 
    povratak false ; / / kada smo se vratili lažna, Woopra skripta neće nazvati pjesmu () funkcija ponovno.
}
 
( funkcija () {
var WSC = document.createElement ( 'skripta' );
wsc.type = 'text / javascript' ;
wsc.src = document.location.protocol + '/ / static.woopra.com / js / woopra.js' ;
wsc.async = istina ;
var SSC = document.getElementsByTagName ( 'skripta' ) [0];
ssc.parentNode.insertBefore (WSC, SSC);
}) ();
</ Script>

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.