Glavno
mjerilo zadovoljstva jeste količina profita koji naši klijenti ostvaruju. Jedan
od kriterija jeste i količina novih klijenata koji se pojave. Zadovoljstvo je
zajedničko kroz suradnju.
Klijenti
su uglavnom mlađi i obrazovaniji ljudi,koji znaju što su odnosi s javnošću.
Neki tek pokreću svoj posao,a neki su kratko u njemu i traže nove oblike
zarade. Jedna od glavnih karakteristika jeste što je OSJOB COMMUNICATION
kombinirao odnose s javnošću,krizno komuniciranje,odnose s zajednicom,Social
Mediu,sa marketingom,menadžmentom i ostalim načinima poslovanja,a sa glavnim
ciljem povećanje financijskih zadovoljstava za svoje klijente.
Jedna od
stvari koje su spomenuli o OSJOB COMMUNICATION jeste kako su tvrdoglavi,uporni
i strasni u svojem poslu.
Većina
agencija,koje se bave odnosima s javnošću,nalaze se u Zagrebu. Neke od
organizacija se nalaze u Splitu,ali se uglavnom bave svaštarenjem i onim malim
oblicima rada koje mogu pronaći,zbog recesije. Zbog čega se OSJOB COMMUNICATION
odredio svoje djelovanje prema malim i
srednjim poduzećima,uglavnom u turizmu,ugostiteljstvu,trgovini i sl.
Želja nam
je bila proširiti priču o kvaliteti odnosa s javnošću i njihovog djelovanja.
Svakako želimo proširiti priču kako odnosi s javnošću u kombinaciji sa
menadžmentom i marketingom mogu donijeti odlične rezultate,još ako se uključi Social Media i djelovanje na kvaliteti,uz
malo kontrolinga,svakako se ima kombinacija koju je teško zaustaviti. Istaknuta
je potreba razmjene mišljenja i savjetovanja za svaki posao koji se započinje.
Kanali
djelovanja su svaki koji se mogu odraditi. Malo društvenih medija,pa malo
e-maila,nastavak na vizitke,brošure,Newslettere i sl.
Plan je
objavljivanje platformi djelovanja i plana kroz Social Mediju. Izrastanje kroz
svoje mjesto djelovanja,postati glas novih načina djelovanja. Postati
relevantan glas novih oblika komunikacija i načina poslovanja.
Suradnja
je osigurana svima koji OSJOB COMMUNICATION smatraju svojim suradnikom i
partnerom. Svakako ćemo biti strpljivi i etični prema svim svojim
klijentima,bez obzira otkuda oni dolazili. Svakako je potrebno naglasiti kako
je vrijeme ključno i za klijenta i za nas.
Strategija
Social Medie jeste povezivanje svih oblika rada koji su zastupljeni na
Internetu. Iskoristiti sve mogućnosti koje nudi suvremena tehnologija. Sve novo
i objavljeno se dijeli na blogu,a raspršivanje odrađuje Social Media.
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na:osjobcomm@gmail.com
Facbook:Osjob Communication Fan Page
Twiter: Osjob Communication
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.