ponedjeljak, 6. kolovoza 2012.

PR za malo i srednje poduzetništvo-OSJOB COMMUNICATION



Glavno mjerilo zadovoljstva jeste količina profita koji naši klijenti ostvaruju. Jedan od kriterija jeste i količina novih klijenata koji se pojave. Zadovoljstvo je zajedničko kroz suradnju.
Klijenti su uglavnom mlađi i obrazovaniji ljudi,koji znaju što su odnosi s javnošću. Neki tek pokreću svoj posao,a neki su kratko u njemu i traže nove oblike zarade. Jedna od glavnih karakteristika jeste što je OSJOB COMMUNICATION kombinirao odnose s javnošću,krizno komuniciranje,odnose s zajednicom,Social Mediu,sa marketingom,menadžmentom i ostalim načinima poslovanja,a sa glavnim ciljem povećanje financijskih zadovoljstava za svoje klijente.
Jedna od stvari koje su spomenuli o OSJOB COMMUNICATION jeste kako su tvrdoglavi,uporni i strasni u svojem poslu.
Većina agencija,koje se bave odnosima s javnošću,nalaze se u Zagrebu. Neke od organizacija se nalaze u Splitu,ali se uglavnom bave svaštarenjem i onim malim oblicima rada koje mogu pronaći,zbog recesije. Zbog čega se OSJOB COMMUNICATION odredio svoje  djelovanje prema malim i srednjim poduzećima,uglavnom u turizmu,ugostiteljstvu,trgovini i sl.
Želja nam je bila proširiti priču o kvaliteti odnosa s javnošću i njihovog djelovanja. Svakako želimo proširiti priču kako odnosi s javnošću u kombinaciji sa menadžmentom i marketingom mogu donijeti odlične rezultate,još ako se uključi  Social Media i djelovanje na kvaliteti,uz malo kontrolinga,svakako se ima kombinacija koju je teško zaustaviti. Istaknuta je potreba razmjene mišljenja i savjetovanja za svaki posao koji se započinje.
Kanali djelovanja su svaki koji se mogu odraditi. Malo društvenih medija,pa malo e-maila,nastavak na vizitke,brošure,Newslettere i sl.
Plan je objavljivanje platformi djelovanja i plana kroz Social Mediju. Izrastanje kroz svoje mjesto djelovanja,postati glas novih načina djelovanja. Postati relevantan glas novih oblika komunikacija i načina poslovanja.
Suradnja je osigurana svima koji OSJOB COMMUNICATION smatraju svojim suradnikom i partnerom. Svakako ćemo biti strpljivi i etični prema svim svojim klijentima,bez obzira otkuda oni dolazili. Svakako je potrebno naglasiti kako je vrijeme ključno i za klijenta i za nas.
Strategija Social Medie jeste povezivanje svih oblika rada koji su zastupljeni na Internetu. Iskoristiti sve mogućnosti koje nudi suvremena tehnologija. Sve novo i objavljeno se dijeli na blogu,a raspršivanje odrađuje Social Media.

Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na:osjobcomm@gmail.com
Facbook:Osjob Communication Fan Page
 Twiter: Osjob Communication

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.