Kako
opisati poduzetnika i kako oni izgledaju? Vječiti problem,ali danas je još
teže. Danas kad se u sve poduzetnike gleda kao "one koji kradu" ili
"oni koji su povezani sa vlasti",to je pomalo teško opisati. Možda bi
bilo kvalitetnije opisati poduzetnika kakav bi trebao"biti". Bili to
ljudi, koji su nešto dobili ili imali ili jednostavno nešto svoje stvorili
,svima je zajedničko, kako prema nečemu idu i kreću se prema nekom određenom
cilju. Kako su došli do toga,to i nije naš posao. Neka se time bave oni kojima
je to posao.
Poduzetnici bi trebali biti:
- Izgrađivati svoje znanje,
- Imaju zdrav razum,
- Završavaju svoj posao,
- Emocionalno su inteligentni,
- Znaju kada delegirati,
- Kreativni su,
- Odgovorni su,
- Oni su vođe.
Ovo
su samo neke od tema koje čine i prepoznaju pravog poduzetnika. Smisao svega jeste prepoznati
pravoga. Osobu koja ima više ili sve ove predispozicije. Normalno,kako on treba
imati želju za izgrađivanjem svojeg znanja. Izgrađivanjem znanja teži prema
usavršavanju,a samim time se određuje prema napretku. Zdrav razum je danas težak,ali nužno potreban proces. Bez
razuma se upustiti u posao i ne napraviti nešto to samo mogu oni "posebni
i povlašteni". Zdrav razum, opet,
omogućava kvalitetno snalaženje u vremenu i prostoru. Takav oblik znači
snalaženje u svim situacijama koje im donosi vrijeme. Posebno se treba voditi
računa o načinu prikupljanja informacija i prezentiranju istih. Možda jedan od
najtežih,ali ipak potrebnih zdravorazumskih potreba. Svakako je potrebno imati
poduzetničku upornost u završavanju posla. Znači,kad se nešto planira,to se
mora i ostvariti. Takve upornosti bi trebalo biti više,barem kod ovog načina
rada. Emocije su poseban zahtjev,a svi imaju različite poglede što su
"kvalitetne emocije" . Neki imaju straha više,a neki imaju
pomanjkanje ljubavi. To je više stvar osobe i odgoja. Ukoliko je pak osoba
emocionalno inteligentna,znači kako vlada i jednim i drugim. Osobe koje znaju
delegirati,odnosno, prebaciti posao ne druge,
su pravi organizatori. Potreba organiziranja je nužna,ali kad imate
pravog eksperta u organiziranju,tada imate veće mogućnosti opstanka na ovakvom tržištu,kakav jeste.
Kreativnost je nužnost,pogotovu u današnje vrijeme.
Zamišljanje,traženje,vizualizirane i sve to slično je pravi omjer za
poduzetnika koji zna što želi. Ukoliko sam poduzetnik ne zna što će,ako mu
možete pomoći? Odgovornost je izuzetno
bitna za poduzetnika. Ukoliko ne vode računa o svojem poslu,svojim
radnicima,svojim obvezama,tko će vjerovati takvom čovjeku? Kako mu iskazati
povjerenje? Kako se zalagati za njega? Ukoliko je odgovorna osoba,tada je
sasvim lako i odraditi posebne uvjete za njega i imati razumijevanje za nastale poteškoće.
Time se omogućava poseban odnos svih uključenih u taj proces. Svakako su vođe.
Osobe koje kreću u poduzetništvo su posebne osobe sa vizijom i sa željom da
nešto promjene. Svakako im treba iskazati to poštovanje i čast,što znaju što
žele i gdje idu. Želimo im sve najbolje.
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na:osjobcomm@gmail.com
Facbook:Osjob Communication Fan Page
Twiter: Osjob Communication
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.