petak, 24. kolovoza 2012.

Poduzetnici,kakve su njihove karakteristike?


Kako opisati poduzetnika i kako oni izgledaju? Vječiti problem,ali danas je još teže. Danas kad se u sve poduzetnike gleda kao "one koji kradu" ili "oni koji su povezani sa vlasti",to je pomalo teško opisati. Možda bi bilo kvalitetnije opisati poduzetnika kakav bi trebao"biti". Bili to ljudi, koji su nešto dobili ili imali ili jednostavno nešto svoje stvorili ,svima je zajedničko, kako prema nečemu idu i kreću se prema nekom određenom cilju. Kako su došli do toga,to i nije naš posao. Neka se time bave oni kojima je to posao.

Poduzetnici  bi trebali biti:
  • Izgrađivati svoje znanje,
  • Imaju zdrav razum,
  • Završavaju svoj posao,
  • Emocionalno su inteligentni,
  • Znaju kada delegirati,
  • Kreativni su,
  • Odgovorni su,
  • Oni su vođe.

Ovo su samo neke od tema koje čine i prepoznaju pravog  poduzetnika. Smisao svega jeste prepoznati pravoga. Osobu koja ima više ili sve ove predispozicije. Normalno,kako on treba imati želju za izgrađivanjem svojeg znanja. Izgrađivanjem znanja teži prema usavršavanju,a samim time se određuje prema napretku. Zdrav razum  je danas težak,ali nužno potreban proces. Bez razuma se upustiti u posao i ne napraviti nešto to samo mogu oni "posebni i povlašteni".  Zdrav razum, opet, omogućava kvalitetno snalaženje u vremenu i prostoru. Takav oblik znači snalaženje u svim situacijama koje im donosi vrijeme. Posebno se treba voditi računa o načinu prikupljanja informacija i prezentiranju istih. Možda jedan od najtežih,ali ipak potrebnih zdravorazumskih potreba. Svakako je potrebno imati poduzetničku upornost u završavanju posla. Znači,kad se nešto planira,to se mora i ostvariti. Takve upornosti bi trebalo biti više,barem kod ovog načina rada. Emocije su poseban zahtjev,a svi imaju različite poglede što su "kvalitetne emocije" . Neki imaju straha više,a neki imaju pomanjkanje ljubavi. To je više stvar osobe i odgoja. Ukoliko je pak osoba emocionalno inteligentna,znači kako vlada i jednim i drugim. Osobe koje znaju delegirati,odnosno, prebaciti posao ne druge,  su pravi organizatori. Potreba organiziranja je nužna,ali kad imate pravog eksperta u organiziranju,tada imate veće mogućnosti  opstanka na ovakvom tržištu,kakav jeste. Kreativnost je nužnost,pogotovu u današnje vrijeme. Zamišljanje,traženje,vizualizirane i sve to slično je pravi omjer za poduzetnika koji zna što želi. Ukoliko sam poduzetnik ne zna što će,ako mu možete pomoći? Odgovornost je  izuzetno bitna za poduzetnika. Ukoliko ne vode računa o svojem poslu,svojim radnicima,svojim obvezama,tko će vjerovati takvom čovjeku? Kako mu iskazati povjerenje? Kako se zalagati za njega? Ukoliko je odgovorna osoba,tada je sasvim lako i odraditi posebne uvjete za njega i  imati razumijevanje za nastale poteškoće. Time se omogućava poseban odnos svih uključenih u taj proces. Svakako su vođe. Osobe koje kreću u poduzetništvo su posebne osobe sa vizijom i sa željom da nešto promjene. Svakako im treba iskazati to poštovanje i čast,što znaju što žele i gdje idu. Želimo im sve najbolje.


Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam  na:osjobcomm@gmail.com
Facbook:Osjob Communication Fan Page
 Twiter: Osjob Communication

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.