Trebalo bi što češće
istraživati javno mnijenje i potvrđivati stavove koji su doneseni. Doneseni
stavovi su na nekom mjestu koji je znan samo dobro odabranim djelatnicima
stranke ili partije. Većina takvih djelatnika želi nešto promijeniti,ali
većinom ili nema volje ili nema snage nešto promijeniti. Promjene su samim
njihovim postojanjem potrebne. Potrebna analiza bi trebala imati ove
obavijesti. Obavijesti opet imaju svoju poruku,a one sve znače. Pojavom poruke
imate informaciju gdje trebate djelovati
i kojim alatima kako bi vaša pozicija bila što bolja.
Karakteristika sadržaja analize
-opisivanje sadržaja
trendova u sadržaju poruke.
-otkrivanje
internacionalnih razlika u sadržaju poruke
-izrada pravila
ponašanja u sredstvima informiranja
-pomoć pri kodiranju odgovora u intervjuu
-otkrivanje
propagandnih tehnika koje su upotrjebljene u nekoj poruci
-otkrivanje
stilističkih karakteristika poruke
Posebnosti ovih
poruka su za razne ljude različito nametnute. Svatko ima drugačiju percepciju
poruke,ako malo bolje to pogledate.
Većina društava ima
svoj način razmišljanja i to specifično svoj. Znamo se izrugivati nekome
drugome što su ovakvi ili onakvi,ali i mi sami imamo svoje specifične načine
djelovanja. Načine djelovanja koji su samo nama svojstveni. Neka društva su
više zatvorena,a neka opet manje. Svakako to treba uzeti u obzir kada se prave
planovi u marketingu ili odnosima s javnošću. Za takve planove trebate imati
barem početnu analizu stanja svijesti u javnosti i ukupnom društvenom
doživljaju. Ukoliko to imate kvalitetno urađeno,tada imate i kvalitetnu
poziciju za osmišljavanje svih daljnjih djelovanja koja vam predstoje.
Vrijeme je uvijek
bitno. Vrijeme koje vam treba za organizaciju i osmišljavanje,a kasnije
djelovanje. Uvijek odaberite nešto što možete realizirati,a da vam je vrijeme
dovoljno. Nikako se ne treba dovesti do zadnjeg trenutka i ne obaviti već
zacrtano. Zašto? Jednostavno,kad napravite plan djelovanja morate ga se
striktno držati. Nikako ne smijete odstupati od njega,jer samo tako imate
priliku da vas prepoznaju i cijene,po vašoj dosljednosti.
Možda vam to i neće
biti lako,ali svakako organizirajte svoje vrijeme kako bi sve napravili u
vremenskom slijedu koji vam je predviđen. Možda nemate energije ili jednostavno
niste dovoljno jaki za pojedini zadatak. Svakako sve iskomunicirajte,jer vam je
pomoć nekada nužna. Nekada nećete sve moći ni stići.
Imate najviše posla
kada su izbori i kad je vrijeme nekih društvenih događanja koji su daleko
užurbaniji od onoga što ste do tada navikli vidjeti. Djelatnici u odnosima s
javnošću nikako ne bi trebali,za vrijeme
izbora,raditi za male novce. Zašto? Ovaj posao je jako stresan i nikako ne
ulazite u njega ako niste sto posto sigurni kako ga možete izgurati. Većinom
djelatnici u odnosima s javnošću i ne pripadaju nekoj opciji,a posebno
političkoj,ali svakako trebaju braniti svoje poslodavce kada je to vrijeme.
Gdje su odnosi s javnošću potrebni:
-za otkrivanje
interesa,stavova,uvjerenja.
-za otkrivanje
reakcija javnosti na neke probleme
Ovdje su djelatnici
potrebni u najvećoj mogućoj mjeri. Naravno imate i situacija kada se posao
proširuje i na one prostore na kojima mi ne bi trebali sudjelovati.
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.