ponedjeljak, 11. srpnja 2011.

Funkcije glasnogovorničke kompetencije.

Prema prof.Dr.Marku Sapunaru,koji u knjizi Teorijski aspekti novinarstva(2001,42),govori o glasnogovorništvu,on tvrdi da glasnogovornik mora imati tri kompetencije koje bi zadovoljavalo takvo radno mjesto. Pogotovu u današnjim danima globalizacije kada je količina informacija daleko veća nego prije,glasnogovornik mora imati jako razvijene informacijske,komunikacijske i etičke kompetencije.
-Informacijska kompetencija- je od velike važnosti,zato što glasnogovornik mora da izabere samo one bitne informacije iz svoje okoline,a pravilnim izborom istinitih i neistinitih informacija se može olakšati posao organizacijama ,kojih se to tiče.
-Komunikacijska kompetencija – kompetencija koja se može naučiti i koja se mora stalno usavršavati,uvijek biti u trendu,uvijek znati što,kako i koliko reći. Biti osoba koja jasno i nedvosmisleno može prenijeti informacije u pravom obliku.
-Etička kompetencija-etička kompetencija je ona koja „kormilari“ili upravlja svim dosadašnjim radom samih glasnogovornika,jer glasnogovornik bez povjerenja okoline nema svoju upotrebnu vrijednost. Gubitak etičke kompetencije se može samo ostvariti iskrivljivanjem istine i nakon toga gubitkom povjerenja. Etičku kompetenciju je jako teško vratiti,ako se jadnom izgubi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.