nedjelja, 3. srpnja 2011.

Faktori za razmatranje komunikacijskih ciljeva.


• Kako se komunikacijska strategija uklapa u cjelokupni program ?
• Koji su ciljevi komunikacije?
• Koje se točno poruke trebaju prenijeti i koje ključne poruke želite prenijeti?
• Koji su ključni igrači u komunikacijskom procesu?
• Koji je najbolji pristup u pristupu ključnim osobama, uključujući kome/kako će se poruka prenijeti?
• Koji se trenutno komunikacijski kanali koriste u komunikaciju sa relevantnim osobama i koliko su efikasni?
• Kako ih više možete angažirati u komunikacijskom procesu?
• Kako možete dobiti povratne informacije?
• Koji je ukupni budžet za komunikacije?

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.