Strategija,koja je odabrana je bazirana na jednostavan način:
-znati i proslijed
iti informacije koje su bitne za poslovanje. Svakako smo bazirali prosljeđivanje na samo najbitnije stavke,koje su potrebne za poslovni ciklus. Posebno smo tražili uvježbavanje i izgradnju protokola za sve poslovne zahtjeve. Kada smo ozbiljnost dobili u tom smjeru,tada je bilo olakšano u kasnijem procesu kvalitete. Posebno smo bili zainteresirani na izgradnju ciljeva. Tu je problem što većina nema glavnu sliku o svim aspektima djelovanja,a to je opet otežavajući element za bolje i efikasnije djelovanje.
-planirati je bilo jako teško (u ovom slučaju). Većina m
alih organizacija nema volje pratiti svoje djelovanje. Nikako nismo mogli natjerati poslov
ođe u održavanju redovitih sastanaka. Poseban je problem bila situacija sa pisanjem poslovnih planova. Većinom je planiranje bilo ne potpuno. Pojedini poslovni procesi su bili jednostavno izostavljeni. Ovdje je fokus bio na detaljnom planiranju,jer se većinom planovi ne provode u tom smjeru. Neki misle kako je to nešto što izrasta iz same organizacije. Međutim,ako se nije detaljno planiralo tada je problem ponavljanja postupaka,a to je problem u koncentraciji zaposlenika u način rada. Ukoliko zaposlenik često mijenja načine i strukturu rada time dolazi do njegova ne interesiranja u slijed,a to opet izaziva zabune u procedure rada. Svakako treba dobro osmisliti planiranje,jer ako se to kvalitetno uradi tada je i postupak rada jednostavniji.
Српски / Srpski: Organizaciona struktura Banca Intesa Beograd. (Photo credit: Wikipedia)
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.