Svaki proces ima svoj slijed za rješavanje. Proces koji je potreban gledati ima svoje
zakonitosti. Neki svoje procese usitnjavaju,a neki mu površno pristupaju,ali je
svakako potrebna analiza zatečenog stanja. Neke poslovne organizacije imaju
potrebu nazivanja problema,istraživanje nastanka problema,prijedlog rješavanja
problema i na kraju se određuju prema krajnjem rješavanju problema. Samo što
taj proces nekada traje predugo. Često se zato i ne koriste postupci prema redoslijedu,pa nastane prostor za
manipulacije ili izgradnja neformalnih grupa za pritisak. Takav oblik je
posebno ne potreban.
Potrebno je imati proceduru rješavanja
problema. Proceduru koja je jasna svima i koja je svima na upotrebi. Svakako
treba odrediti procedure prema ustrojstvu organizacije. Normalno je kako nećete
kompliciranu proceduru upotrijebiti u slabije zahtjevnim organizacijama.
Također i obratno,ako su organizacije kompleksne.
Ovdje nas interesira
politička organizacija i djelovanje kroz takav oblik organizacije. Manje
stranke nemaju ustaljenih oblika analiza i djelovanja. Uglavnom su orijentirane
na prepoznatljivost. Svakako ih interesira na prečac pobijediti "glavne
igrače",ali to čak nije dobro. Nije dobro zato što taj proces nastanka i
djelovanja analiza treba biti u kulturi,običaju i općenito često dobro
upotrjebljeno na sastancima svih političkih opcija. Prepoznavanje je glavna
situacija u svim elementima,a posebno u načinima političkih struktura.
Socijalna psihologija ima svoje načine na kojima prepoznaje načine djelovanja i
analizira sve stavke,a ono što je interesantno jeste postupak djelovanja.
1)Analiza društva
jeste prvi i najvažniji postupak u stvaranju političke
opcije u nastajanju i opstanku. Kakvo je to društvo? Je li lijevo ili desno?
Jesu li ciljevi jasni ili su zbrkani? Sve su to pitanja na koja trebate imati
jasno definirani plan djelovanja. Djelovanja na koja se pokušavate nametnuti sa
svojom retorikom ili "političkim programom". Većinom to netko i ne
čita,ali je svakako bitno zbog kasnije akcije i same prepoznatljivosti. Ovdje
su navedeni još neki stavovi koji trebate prepoznati,a to su, koliko se javnost
obazire na pojedine političke poruke? Koliko se orijentiraju na takve
komunikacijske situacije i slijede li ih? Ukoliko uvjeti dobri,a ciljevi
različiti,tada imate slabu prepoznatljivost u političkim programima. Ukoliko su
isti ciljevi ,a različito ponašanje tada imate razlike koje mogu dovesti do
veće aktivnosti na suprotstavljenim stranama. Opet je sve u ovisnosti od samih
birača i njihovih zanimanja za ukupno djelovanje nekih organizacija.
a)u
istim uvjetima-različiti ciljevi
b)isti
ciljevi-različito ponašanje
2)Tipološka analiza
je jako bitna,ali kod nas je baš i nema. Nitko nije koristio anketiranje za
dublje razumijevanje tipova biračkog tijela,a osim toga to je jako skupo i
traje dosta vremena. Većinom su političke organizacije ne zadovoljne biračima i
suprotan smjer.
3)Analiza pojedinca
je česta u organizacijama koje vode ljudske resurse,ali je i njih jako malo.
Oni koji su prepoznatljivi su jači,a oni koji su tiši njima
je jako teško,pa se tako mogu opisati veće političke organizacije koje
nemaju plana za svoje kadrove. Ovdje smo naveli princip na koji neke
organizacije prepoznaju svoje članove,birače i ukupno ljudstvo. Što je
žalosno,to nije ni statistika.
a)ne
sliči ni na koga
b)sliči
na neke
c)sliči
svima ostalima
Hrvatski: Odnosi s javnošću. (Photo credit: Wikipedia) |
Svakako su odnosi s
javnošću bazirani kao resursni centar u ovakvim organizacijama. Ukoliko nema
ureda za ljudske resurse,tada ih treba potpomoći u toj djelatnosti,jer se
uglavnom vrhovi stranaka na obaziru na djelovanje i upornost samih pojedinaca.
Većinom je vrh organizacije zainteresiran na djelovanje cijele organizacije u
kompletu,a nemaju vremena za prepoznavanje truda i rada pojedinaca.
Komentirajte ili nam javite.
Javite nam na: blazenko72@gmail.com
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.