Postati lider na
poslovnom području treba i hrabrosti i upornosti,ali naravno i znanja i
umijeća. Jedan od najvećih
problema jeste:kako nešto napraviti,a opet ne zasjeniti svojeg
nadređenog? Možda je to
jedino ograničenje u vašem razvoju i uspjehu. Tako se svakako možete i opeći i
dovesti do svojih granica uspješnosti. Koliko ste puta bili u situaciji biti
spreman i sposoban odraditi pojedine zadatke,ali se to jednostavno nije
svidjelo vašem pretpostavljenom i naravno bili ste odbijeni. Pravilna je
ravnoteža komunikacije izuzetno važna. Zato je komunikologija razvila sustave
prijenosa informacija na jednostavan način. Ovdje
nećemo razgovarati o načinima komunikacije,nego o ustroju organizacija i
smjerovima kretanja. Ovdje organizacije gledamo kao općeniti oblik koji se
nalazi oko nas. Mogu biti i privatne i društvene,ali im je svima jednak
cilj,opstanak i nastavak poslovanja.
Postoje ljudi koji su zainteresirani za svoje organizacije
i uspjeh u hijerarhiji. Neki ih gledaju kao hladne i proračunate osobe koje su
spremne na sve. Neki su opet ograničeni na samo svoje jednostavno
djelovanje,bez potresa i nadanja. Želja im je provesti dan i dobiti svoju
zajamčenu plaću,a za ostalo ih nije briga.
Svakako je ovo velik problem pojedinim poslodavcima. Postavljaju si
pitanje:tko je zaslužan,tko je sposoban,tko može biti glavni u razvoju? Ovo je
naravno velik problem koji,nažalost, poslodavci rješavaju na ustaljeni
način,postavljaju poslušne na takve funkcije. Misle, ako poslušnog postave na
odogovornu funkciju, kako će imati manje problema. Nikako!!! Poslušnik je samo
izazvao ne posluh kod ostalih zaposlenika. Onih koji mjere sve što se događa
oko njih,pa se prema tome i postavljaju u budućem vremenu. Ostali su zaposlenici postali jednostavno ne
zainteresirani,a to opet izaziva smanjenje produktivnosti i životnog vijeka
same organizacije.
Zaposlenici su ti koji mjere sve što se događa oko njih,oni
su zainteresirana javnost u organizaciji. Oni su ti koji mjere uspješnost i djelotvornost
u samoj organizaciji. Pojedinci su svakako dobro obučeni za svoje radno
mjesto,ali većinom su NE ZAINTERESIRANI
za poboljšavanjem poslovanja same organizacije,jer jednostavno nisu motivirani. Nemaju motivaciju,nemaju želju,a samim time ni namjeru dovesti
poslovanje do većih i kvalitetnijih sfera. Ovdje poslodavci imaju problem,jer
od sljepila ne vide očito. Od loših i prosječnih ne vide one koji su dobri i
kvalitetni. Začarani ciklus je opet zatvoren!
Najveći od svih problema jeste: kako NE IZAZVATI negativne
reakcije na svoje djelovanje? Ovdje je potrebno napraviti djelovanje u odnosnim
komunikacijama. Pretpostavka jeste kako će zaposleni povući svoje djelovanje u
mirovanje. Jednostavno neće iznositi nikakav ni zahtjev niti mogućnost
napredovanja. Opet se ne dovodi do zadovoljavajućeg procesa razvoja i rasta. Nikako se na takav način ne rješava ciklus
prema novim vrijednostima. Ovdje je svakako potreban proces prema definiranju
novim načinima djelovanja. Ovdje je naveden proces koji se lako može riješiti i
usmjeriti prema ciljevima.
Strategija:
-znati
-planirati
Organizacija:
-sposobnost kretanja prema cilju
-sposobnost timskog djelovanja
-ostvarenje ciljeva
Produkcija:
-izgradnja sadržaja/kroz kanale
-vrijeme korištenja
-kanali
-utjecajna javnost/odnosi
Analiza:
-slušanje/analiza grupe
-sistem identifikacije i mjerenja učinjenog
Ovdje je jedan aspekt jako važan,a to je veličina,oblik i
sposobnost pojedine organizacije za djelovanjem. Ukoliko je tim suradnika
djelotvoran i fleksibilan tada je situacija bolja. Usklađenost je veoma važna. Svakako je
potrebno imati pravilno obučavanje i zajednički cilj koji imaju jasnu viziju,koja
je jasna svima. Svima koji su u taj proces uključeni.
Svakako je teško uspostaviti djelovanje u organizacijama
koje nemaju usklađen tim ili još gore kada se bore između sebe. Pojedine organizacije nemaju zamišljeni oblik
djelovanja,pa su obično prepuštene same sebi. Ovdje je već problem kontrole i
upravljanja djelatnika u organizaciji. Netko je jednostavno smatrao kako ne
treba voditi računa o načinu rada i uspješnosti organizacije. Možda im je to
bilo lakše, ne voditi računa o načinu poslovanja.
from unter den linden, berlin, germany by Bart Weber (Photo credit: todaysart) |
Javite nam na: blazenko72@gmail.com
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.