Postoje razni načini
primjene poslovnih aktivnosti. Ovdje se način poslovne aktivnosti gleda kao
smjernica poslovnog rada. Sve organizacije imaju svoje posebno djelovanje. Neki
ne koriste ništa od poslovnih protokola,a neki se striktno drže takve
procedure. Čak se ponekad tu proceduru stavlja pred ljude bez mogućnosti
izmjene. Svakako je bitno vagati način djelovanja i primijeniti onaj koji je
najbolji i najjednostavniji za rad.
Nedavno smo imali situaciju poslovnog savjetovanja male
organizacije koja nije imala velike ljudske resurse. Vlasnik je u posao ušao iz
drugih struktura,pa je to i bilo problem za primjenu kvalitetnijih načina
poslovnog upravljanja. Većina zaposlenika je obučena i stasala u sklopu
organizacije,a isto tako su došli iz drugih obrazovnih struktura. Svi drugi
oblici razmatranja u poslovnom pogledu su bili izuzetno slabi ili se nisu
koristili. Govoriti o misiji,viziji, odnosima s javnošću i ostalim načinima
djelovanja, nismo mogli ni računati na postojanje. Svakako je bilo
katastrofalno,ali najveći problem jeste što vlasnik koristi svoje trenutno
raspoloženje za rješavanje poslovnih zadataka. Procedure su uglavnom bazirane
na „vremenske prilike“.
Mogućnost prilagodbe ove organizacije tražilo je velika
sredstva i mnogo vremena. Morali smo pronaći najjednostavniji i najučinkovitiji
protokol koji olakšava poslovanje. Početak je bio nemoguć za realizaciju,budući
se vlasnik nije mogao odlučiti prema smjeru poslovnog djelovanja i uspostavi
organizacije. Pokušali smo objasniti osnove za novi način rada,ali smo imali
samo odbijanje od strane zaposlenih i na kraju od vlasnika. Tešku situaciju smo
pokušali odraditi na najbolji mogući način,ali nam je vrijeme istjecalo.
Nakon razmatranja cijele situacije,došli smo do zaključka,
kako bi bilo dobro skratiti sve procese na minimalno. Zamislili smo proces u
kojem se nalaze četiri slijeda. Od početka sa strategijom,preko uspostave
organizacije,izradu produkcijskih materijala i na kraju smo sve iz-analizirali. Pokušali
smo kroz naše djelovanje uvlačiti zaposlene,kako bi im bilo logičnije i lakše
djelovanje. Ovdje smo naveli osnovne postavke.
Strategija:
-znati
-planirati
Organizacija:
construction (Photo credit: happy.apple) |
-sposobnost kretanja prema cilju
-sposobnost timskog djelovanja
-ostvarenje ciljeva
Produkcija:
-izgradnja sadržaja/kroz kanale
-vrijeme korištenja
-kanali
-utjecajna javnost/odnosi
Analiza:
-slušanje/analiza grupe
-sistem identifikacije i mjerenja rada
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.