utorak, 8. svibnja 2012.

Upravljanje odnosima s javnošću.


Vječiti nam je problem odrediti pravi smjer djelovanja. Način na koji radimo. Možda smo već pronašli shemu djelovanja. Nekada znamo pronaći i proceduru prema kojoj djelujemo. Ovisno o svemu što smo napravili. Svjesni smo kako nemamo baš definitivnu teoriju kako djelovati i biti učinkovit. Postoje razne situacije i načini djelovanja. Moramo biti prilagođeni prema njemu. Poduzeća ili organizacije imaju vječiti problem izbora protokola. Organizacije sa svojim mjestom djelovanja imaju potrebu predstaviti se. Svojim predstavljanjem nameću teme za pregovore. Pregovorima se opet pokušava pronaći prava mjera za sve učesnike. Pokušava se pronaći način zadovoljenja svih zainteresiranih strana. Nekada je to lako,a nekada i nije. Poduzeća,koja su okrenuta svojim ciljevima,imaju potrebu biti popustljivija. Popustljiva su samo u interesu lakšeg djelovanja u svojoj okolini. Pravilnim načinom djelovanja imate bolje mogućnosti kako bi vas čuli ili prepoznali. Svakodnevno smo svjedoci raznih teorija o upravljanju u odnosima s javnošću. Ima ih raznih. Neka su dobra,a neka baš i ne djeluju uvijek. Izborom pravih načina imamo priliku biti učinkovitiji i djelotvorniji. Poznata je podjela na 7. upravljačkih koraka u djelovanju u managmentu. Također se može primjenjivati i kod drugih oblika djelovanja. Svakako treba kombinirati sve sustave koji mogu dati najbolji rezultat.
 1. Analiza . 
2. Ciljevi . 
3. Vizija. 
4. Misija.
 5. Strategija. 
6. Taktika. 
7. Evaluacija. 

Svakako je bitno prepoznati svoj način upravljanja i djelovanja u odnosima s javnošću. Odabirom jednog načina neće nam dati za pravo u djelovanju na sljedećem projektu. Prilagodljivost opet znači bolje djelovanje u svojoj okolini. Zaposlenici u odnosima s javnošću imaju veliku mogućnost kombiniranja raznih alata. Kombinacija glasnogovorništva sa odnosima s medijima i sa količinom pisanih informacija čini jednu određenu cjelinu. Određenu cjelinu čine i interna komunikacija sa količinom biltena i ažuriranim Web stranicama. Svi ovi procesi su samo dio nečega što se naziva planiranje i pogotovu upravljanje. Osoba u odnosima s javnošću može imati svoj pravac i postupak djelovanja,a jedan od njih smo i ovdje naveli.

  Ispravno shvaćanje. 
Težnja prema nečemu.
 Iznošenje informacija i usporedba. 
Zamišljanje puta. 
Nastojanje održavanja puta. 
Budnost i praćenje puta. 
Udubljenost u pravac kretanja.


Članak je nastao na osobnom razmišljanju i nikome ne sugerira ništa. Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nam javite ili nas kritizirajte.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.