ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

PR unutar organizacija.


Odnosi s javnošću imaju veliku odgovornost u prenošenju komunikacije unutar i izvan organizacije. Biti organiziran i prenijeti glavne zamisli jeste glavni problem. Organizacija mora imati svoju osobu od povjerenja. Odnosi s javnošću moraju biti prostor i osoba od povjerenja. Povjerenja koje može osnažiti organizaciju i dovesti je na pravi put. Prijenos informacija je ključan u svakom slučaju. Komunikacijske sljedove imamo namjeru kasnije objasniti. Ovdje je problem:kako reagira managment? Managment je taj koji odlučuje o svim aspektima organizacije. Organizacija je ta koja treba pravilan protok podataka u svim smjerovima. Bilo to uzlazno ili silazno ili horizontalno,ali sa dozom kvalitete. Kvaliteta i značaj podataka moraju biti na velikom nivou. Ispuštene ili pogrešne informacije mogu dovesti do zastoja i ne razumijevanja. Vječiti je problem pravovaljanosti i kvalitete informacija. Informacije koje su zakašnjele ili ne dovoljne,nemaju svoju upotrebnu vrijednost. Gubljenjem vrijednosti gubimo i pouzdanost,gubitkom pouzdanosti gubimo kredibilitet,a samim time imamo problem u svojem poslu. Svakako svoj oblik i sustav rada treba zadržati na visokom nivou. Visok nivo komunikacijske osposobljenosti nam omogućava bolji rad unutar i izvan organizacije. Prepoznatljivost je svakako na cijeni. Postati prepoznat po načinu rada je, za komunikologa, jako važno. Važnost se očituje u prihvaćanju projekata i načinima rada. Svakako je potrebno biti aktivan za sve uključene unutar organizacije. Zaposlenici koji imaju podršku u djelovanju i prijenosu informacije imaju bolje mišljenje o svojoj organizaciji. Boljim zamišljanjem i djelovanjem u organizaciji je bolji i učinak za samu organizaciju. Balansiranjem vanjskog-unutarnjeg i horizontalnog-vertikalnog djelovanja imamo svoj zamišljeni prostor djelovanja. Opasnosti su razne u djelovanju za odnose s javnošću. Jedno je ne razumijevanje okoline,a drugo je ne razumijevanje nas samih o oblicima našeg rada. Postoje razne organizacije koje imaju razne ciljeve. Ciljevima se mi moramo prilagoditi. Moramo postati produžena ruka naših i organizacijskih ciljeva. Pravilnim balansiranjem imamo priliku biti konstruktivni i bitni. Postajanjem bitnim,a ne samobitnim,postajemo i punovažni. Punovažni smo samo ako imamo dovoljno prostora za djelovanjem. Djelovanje se smatra samo onda važnim kada možemo doprinijeti svojoj organizaciji. Razlog što ovo spominjemo jeste samo razumijevanje prirode našeg posla. Nikako se ne smijemo uokviriti i postati slika na zidu. Nekima je možda sam naziv bitan,a nekima i ne. Nikako se ne smijemo dovoditi u tu situaciju kako mi imamo ime i to je to. Moramo uvijek biti prepoznatljivi kao pokretači boljeg i savršenijeg načina djelovanja u organizaciji. Postajemo punovažni i nastojimo održati svoju organizaciju u svim vremenima. Postati dio koji je izuzetno bitan jeste glavna preokupacija odnosa s javnošću. Nositi boljitak svojoj organizaciji svakako otvara vrata i drugim djelatnicima koji se bave ili žele to unutar odnosa s javnošću. Svakako se nadamo postati pokretač novih i boljih načina organiziranja.
Sve navedeno se bazira na osobnim razmišljanjima. Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nam javite ili komentirajte.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.