srijeda, 23. svibnja 2012.

7 postavki za brzo rješenje problema.

vječiti problem svake organizacije jeste kriza. Kriza je počela i nastala,pokušavate je riješiti. Rješenja nikad nisu jednostavna i adekvatna za nastao problem. Kako ih riješiti? Najbolji i najefikasniji način jesu procedure. Procedure koje su poznate svima,a ne samo uskom krugu odabranih. Svi moraju imati uvid u način rješavanja situacije. Svi moraju znati svoj slijed rješavanja problema. Samo na taj način imamo realnu šansu kvalitete u rješavanju problema. Organizacije imaju različit način poslovanja i upravljanja. Neke od organizacija imaju jaču neformalnu skupinu unutar nje nego priznati upravljački mehanizam. Ovakvi se odnosi moraju brzo detektirati za bolji i uspješniji rad u odnosima s javnošću. Pravilnim pristupom upravljačkom mehanizmu imamo mogućnost lakšeg i bržeg prijenosa poruka. Uvijek su problem neke krizne situacije koje nas čine ranjivima. Ranjivost nam opet smeta imidžu i percepciji javnosti prema nama. Svaki takav oblik utječe na ono što radimo i kako radimo. Najveći problem u svemu tome jeste status zaposlenika. Zaposlenik mora i treba biti dobro informiran o svim aspektima problema, koji nas pogađaju. Problem kod većine poduzeća jeste situacija kada se pokušava prikriti realna situacija. Prikrivanjem realne situacije samo izazivamo ostale sudionike u takvom načinu rada i poslovanja,a završetak je poznat. Nemamo pravu i kvalitetnu informaciju i time sebi škodimo. Nabrojali smo samo neke od problema u poslovanju,koje uvijek treba promptno riješiti.
• 1.       Problem je odsutnost predviđanja na poslu?
• 2.       Dozvoliti zaposlenicima objašnjenje.
• 3.       Stavite plan za poboljšanje na prvo mjesto.
• 4.       Razviti planove i komunicirati. Bolesnu politiku-ostavite.
• 5.       Procijeniti vaš stil upravljanja.
• 6.       Razmotriti i planirati uvođenje poticaja.
• 7.       Prijestupnika ne promovirati.

 Još neki se oblici mogu uključiti,ali su ovdje naglašeni samo glavni. Predviđanje je bitno u poslovanju. Rijetkost je situacija kada imate sve sadržaje i resurse na raspolaganju. Većinom nešto nedostaje ili nemamo svu podršku koja nam treba. Osim toga struktura djelovanja je jedan od oblika koje treba prepoznati. Nisu sve organizacije iste. Ukoliko smo u diktatorskim organizacijama trebamo imati više komunikacijskih finesa u rješavanju problema. Podrška u poslovanju je zato izuzetno bitna. Svakako je potrebno saslušati i drugu stranu. Ukoliko je do krize došlo,treba biti dovoljno priseban i saslušati sve aspekte zadanog posla i greške. Možda nam greška otkrije bolji način sudjelovanja i suradnje. Krize opet treba na svoj način riješiti,svojstveno odnosima s javnošću. Poboljšanje planova je vječito zanemareno. Pokušavate napraviti suvremeniji oblik rada i poboljšati klimu i rad u organizaciji,ali zbog starih sustava rada nemate podršku od svojih pretpostavljenih. Želite biti kvalitetni,ali upravi to nije prioritet. Većinom vas vide kao mladog i ambicioznog. Možda ponekad i smetalom. Ovaj proces svakako treba dobro i kvalitetno realizirati. Samo na taj način imamo priliku postati konkurentni i bolji. Možda smislimo i neki bolji alat za rad,a on se obično treba bolje platiti. Bolesna politika je najteži problem. Pojedini funkcionari imaju svoje krute zamisli i misle kako je to jedino ispravno. Možda su samo navikli na taj način rada. Možda je teško promijeniti način rada ili navike. Sve su tu opcije u upotrebi. Treba samo naći način za kvalitetnu prezentaciju novih zamisli i ostvariti ih. Stilovi upravljanja su svugdje različiti. Pojedine organizacije imaju zamisao linijskih organizacija kojima one upravljaju. Zamisao je jedna,ali sam rad je drugačiji. Neke organizacije imaju jaču pomoćnu strukturu nego upravljačku. Imate situacija kada je bolje poznavati pomoćno osoblje nego samog direktora. Svoj način upravljanja i komunikaciju treba prilagoditi takvom načinu rada. Poticaji su uvijek potrebni. Pojedino radno vrijeme ponekada izgleda jako tmurno. Nekome se ne da raditi ili su ne zainteresirani za suradnju,a to je proces koji treba točno odrediti i pronaći načine za poticaje kako bi produktivnost bila bolja. Svakako treba imati i pravilnu cijenu za uloženi trud. Treba se poticaja i pridržavati,a ne upropastiti slijed događanja. Najgora situacija u mnogim firmama jeste promocija prijestupnika. Nakon što je došao ili otišao zaposlenik,imate situaciju kada se pojedinci ogovaraju od strane uprave. Zaposlenici dodaju nove vrijednosti toj komunikaciji i imate situaciju neprijateljstva. Takav oblik rada nigdje nije dobro prošao. Svakako treba sve oblike suradnje ostaviti otvorenim za zajedničku suradnju i nakon kraja.
Sve napisano nastalo je na našim saznanjima. Ukoliko smo nešto propustili slobodno nam javite ili nas komentirajte.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.