Odnosi s javnošću i poslovna organizacija imaju zajedničke
ciljeve. Napraviti posao što kvalitetnije. Dovesti organizaciju do stadija koji
će omogućiti zadovoljstvo i rast poslova svih ključnih javnosti. Svakako je potrebno
prepoznati načine upravljanja organizacijom,sustav povezivanja,sustav
komunikacije i povezivanja svih uključenih u poslovni proces. Vanjska javnost
je uglavnom orijentirana na glavna izvješća i sporedne strukture informiranja.
Glavni problem u poslovanju jeste dati naglasak pojedinim poslovima koji imaju poveznicu između poslovne
organizacije i odnosa s javnošću,kao poslovne funkcije. Zajedničko se treba
uvijek naglašavati,jer može dovesti do povoljnije komunikacijske suglasnosti
između zainteresiranih. Svakako su odnosi s javnošću ti koji poboljšavaju
proces poslovanja,kroz sustav komunikacije i djelovanja na motivaciju unutar
organizacije,a neposredno i na vanjsku javnost.
Potrebe su razne za razne oblike organizacija. Svakako je balans i dobro razmišljanje jako važno.
Stvaranje zajedničkih planova je važno,ali je još važnije dovesti organizaciju
do vrijednosti,koji su prožeti emocionalnim povezivanjem. Dovesti neku
organizaciju do zajedničkih ciljeva kroz emocionalni plan je zahtjevan posao. Posao
koji može trajati jako dugo,ako svi nisu uključeni u njega. Bilo kakvo ometanje
plana može dovesti do dugotrajnog zastoja,a samim time i do povećanja
troškova,koji opet dovode do ne kontroliranih situacija za organizaciju. Sustav
kontrole pojedinih postupaka unutar organizacije mora imati svoj način
rješenja. Neki koriste procedure,ali su većinom ne jasne i suviše složeno
napravljene.
Postavke kojima se teži jesu:
1. Podaci i algoritmi potrebne za smisao komunikacijskog volumena i buke - neto rezultat je inteligencija. Postaviti temelje za prilagođavanje i predviđanje poslovnih modela
2. Društveni mediji koji se odnose na utjecajnoga kupca i post-kupovne aktivnosti
3. Kontakt centri i ujedinjenje kanala kao što su Facebook, Twitter i Google + i upravljanje odnosima s kupcima.
4. Mjere i smisleni rezultati koji izgledaju izvan ograničenja ključnih pokazatelja uspješnosti. Fokusiraju se na prijatelja, navijača, sljedbenika, stavove i sl.
5. Ulagati u inovacije i skladnost za nove vrste zaposlenika, potrošača, i beskrajna polja u nastajanju novih proizvoda i suvremene tehnologija
Kao zaključak možemo istaknuti potrebu prikupljanja
informacija i podataka sa ispravnim korištenjem stupnja buke u komunikacijskim
kanalima. Pojačavanje komunikacijskih kanala preko Internet stranica,kao
službenih mjesta informiranja. Stranica slijetanja je važna u komunikaciji,jer
se jadnom prijavljeni imate priliku koristiti planiranje na duže staze.
Pojačavanje komunikacije se još može povećati kroz društvene mreže ili odnosima
s klijentima. Sustavom lijevka se traže utjecajne osobe u kanalu komunikacije.
Pripremljeni materijali privlače sljedbenike i upućuju im se poruke koje su
prilagođene upravo tim „vratarima“. Svakako se u ciklus ubrajaju i inovacije
koje organiziramo kako bi imali dodatni smjer komunikacije,a grade se zbog
zadržavanja postojećih korisnika.
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na:blazenko72@gmail.com
Rad (Photo credit: Wikipedia) |
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.