ponedjeljak, 7. siječnja 2013.

Ključna područja rada za bilo koji posao




Odnosi s javnošću i poslovna organizacija imaju zajedničke ciljeve. Napraviti posao što kvalitetnije. Dovesti organizaciju do stadija koji će omogućiti zadovoljstvo i rast poslova svih ključnih javnosti. Svakako je potrebno prepoznati načine upravljanja organizacijom,sustav povezivanja,sustav komunikacije i povezivanja svih uključenih u poslovni proces. Vanjska javnost je uglavnom orijentirana na glavna izvješća i sporedne strukture informiranja.

Glavni problem u poslovanju jeste dati naglasak pojedinim  poslovima koji imaju poveznicu između poslovne organizacije i odnosa s javnošću,kao poslovne funkcije. Zajedničko se treba uvijek naglašavati,jer može dovesti do povoljnije komunikacijske suglasnosti između zainteresiranih. Svakako su odnosi s javnošću ti koji poboljšavaju proces poslovanja,kroz sustav komunikacije i djelovanja na motivaciju unutar organizacije,a neposredno i na vanjsku javnost.

Potrebe su razne za razne oblike organizacija. Svakako  je balans i dobro razmišljanje jako važno. Stvaranje zajedničkih planova je važno,ali je još važnije dovesti organizaciju do vrijednosti,koji su prožeti emocionalnim povezivanjem. Dovesti neku organizaciju do zajedničkih ciljeva kroz emocionalni plan je zahtjevan posao. Posao koji može trajati jako dugo,ako svi nisu uključeni u njega. Bilo kakvo ometanje plana može dovesti do dugotrajnog zastoja,a samim time i do povećanja troškova,koji opet dovode do ne kontroliranih situacija za organizaciju. Sustav kontrole pojedinih postupaka unutar organizacije mora imati svoj način rješenja. Neki koriste procedure,ali su većinom ne jasne i suviše složeno napravljene.

Postavke kojima se teži jesu:

1. Podaci i algoritmi potrebne za smisao komunikacijskog volumena i buke - neto rezultat je inteligencija. Postaviti temelje za prilagođavanje i predviđanje poslovnih modela

2. Društveni  mediji koji  se odnose na utjecajnoga kupca i post-kupovne aktivnosti

3. Kontakt centri i ujedinjenje kanala kao što su Facebook, Twitter i Google + i upravljanje odnosima s kupcima.

4. Mjere i smisleni rezultati koji izgledaju izvan ograničenja ključnih pokazatelja uspješnosti. Fokusiraju se na prijatelja, navijača, sljedbenika, stavove i sl.

5. Ulagati u inovacije i skladnost za nove vrste zaposlenika, potrošača, i beskrajna polja u nastajanju novih proizvoda  i suvremene tehnologija

Kao zaključak možemo istaknuti potrebu prikupljanja informacija i podataka sa ispravnim korištenjem stupnja buke u komunikacijskim kanalima. Pojačavanje komunikacijskih kanala preko Internet stranica,kao službenih mjesta informiranja. Stranica slijetanja je važna u komunikaciji,jer se jadnom prijavljeni imate priliku koristiti planiranje na duže staze. Pojačavanje komunikacije se još može povećati kroz društvene mreže ili odnosima s klijentima. Sustavom lijevka se traže utjecajne osobe u kanalu komunikacije. Pripremljeni materijali privlače sljedbenike i upućuju im se poruke koje su prilagođene upravo tim „vratarima“. Svakako se u ciklus ubrajaju i inovacije koje organiziramo kako bi imali dodatni smjer komunikacije,a grade se zbog zadržavanja postojećih korisnika.

Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na:blazenko72@gmail.com
Rad
Rad (Photo credit: Wikipedia)

Enhanced by Zemanta

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.