petak, 29. travnja 2011.

Ključni elementi kampanje:

1. provođenje ankete odnosno ispitivanje sklonosti javnosti prema kampanji
2. ciljanje
3. ključna pitanja, istraživanja prošlih kampanja ili protivničke kampanje
4. mediji
5. financijska sredstva, prikupljanje
6. time line, planiranje i prethodnica
7. pristup medijima, plaćeni i slobodni
8. kontakt s klijentima, osobni, posredni ( telefonom, poštom)
9. područje djelovanja, teritorij
10. administracija, koja vodi kampanju
(Tafra)

2 komentara:

  1. No matter if some one searches for his vital thing, so he/she needs
    to be available that in detail, therefore that
    thing is maintained over here.

    Also visit my blog: paid social media jobs forum

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahaa, its pleasant discussion concerning this post at this place at this webpage, I have read all that, so now me also commenting at this place.



    Take a look at my web site :: d, http://smsh.me/,

    OdgovoriIzbriši

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.