Postoje mnogi načini na koje dolazimo do svojih kupaca. Kako doći do kupca? Naravno, marketingom i odnosima s javnošću. Odnosi s javnošću mogu biti idealan način djelovanja na percepciju,ali samo u kombinaciji sa drugim djelovanjima. Neki načini su novi,a neki su stari i bez potrebe. Možda i nije tako? Sve oblike pristupanju kupcu treba koristiti. Koristiti i one nove i one stare,čak se mora reći ,kako to treba raditi učestalo. Neki bi čak preporučili, kombinaciju više djelovanja marketinga,svakako smo i mi u toj skupini.
Ovdje smo samo naveli načine za dolazak do klijenata i kupaca. Uglavnom smo ih podijelili na kulturne simbole,a to su oni koji se najčešće koriste i već su prešli u kulturnu simboliku djelovanja. Imate djelovanje prema kupcima,koje smo nazvali“sveti objekti“,njih nikako ne treba zaboraviti i oni su podrška kulturnim simbolima. Kombinacijom jednog i drugog sačinjavaju odličnu timsku sinergiju,koja sigurno neće napraviti nešto pogrešno u poslovanju. Jedino ako sami sebe želite minirati. Neki oblici koji se još korite jesu i rituali. Rituali su uglavnom načini koji se čak rutinski rješavaju. Načini na koji još nešto možete dodati svojoj vrijednosti i nastaviti sa komunikacijom sa svojom okolinom.
Više vrsta kontakata i djelovanje:
I. Kulturni simboli
Poznavanje klijenata
E-mail pozdravne kartice
Odnosi s medijima
Dugoročno oglašavanje
Promotivni materijal
Vizitke
Vizitke za zaposlene
Prodajni leci
Marketing-bitka percepcije
Napiši jednom
Prezentacija
Tjedni info
II. Sveti objekti
Anketa
Slobodne informacije
Slijediti uspješne
Organiziranje okupljanja
Savjetodavni odbori
Nikad ne pretpostavljaj
Pojavljivanje na vrijeme
Udruživanje s onim tko ti može pomoći
Pobjedi konkurentnu opciju
Imati saznanja o klijentu pri ruci
Budite dostupni
Budite stručnjak
Yust in-time
Održavati dobar publicitet
Manje tržište
Poziv novinarima na dnevnoj djelatnosti
Animirani oglasi
Optimizacija tražilica
Poslovno prognoziranje
Pokroviteljstvo
III. Rituali
Kredibilitet trendova i aktualna događanja
Limitirano vrijeme
Demografska situacija
Korištenje medija za daljnji prijenos informacija
Postavljanje na kupčevu poziciju
Idite dalje
Ignoriranje konkurencije
Biti precizan u svojoj viziji
Povećati učestalost oglasa
Ponudite klijentu posjet virtualnom mjestu
IV. Pojačavanje emocija
Biti zahvalan
Predanost i dosljednost
Strah ili bol od gubitka
Pozivi za pritužbe
Saslušati klijenta
Kategorije klijenata
Partnerstvo
Poziv na telefon
Znati odlučujući faktor
Prepoznatljivost ponovljenog kupca
Izravna pošta
Skeniranje oglasa
Hvala kartica
Ponovna prodaja
Prijava u knjigu gostiju
Pridruživanje online zajednici koja vas okružuje
Posebni kupci.
Pojačavanje emocija je jedan od najboljih djelovanja u smjeru brendiranja vaše tvrtke. Zamislite situaciju:postali ste tvrtka,nešto prodajete,nešto ste prodali i umjesto da tražite novog klijenta vi zadržavate postojećeg sa svojim posebnim načinom marketinškog djelovanja. Većinu ovih poslova su napravili odnosi s javnošću,ali su djelovanja u marketinškim (percepcijskim) oblicima.
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na:osjobcomm@gmail.com
Facbook:Osjob Communication Fan Page
Twiter: Osjob Communication
SVE KONZULTACIJE SU BESPLATNE. Ukoliko imate neki problem,slobodno nam javite. Rado ćemo pomoći.
<script type="text/javascript">
var _gaq = _gaq || [];
_gaq.push(['_setAccount', 'UA-34589424-1']);
_gaq.push(['_trackPageview']);
(function() {
var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true;
ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js';
var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s);
})();
</script>
Više vrsta kontakata i djelovanje:
I. Kulturni simboli
Poznavanje klijenata
E-mail pozdravne kartice
Odnosi s medijima
Dugoročno oglašavanje
Promotivni materijal
Vizitke
Vizitke za zaposlene
Prodajni leci
Marketing-bitka percepcije
Napiši jednom
Prezentacija
Tjedni info
II. Sveti objekti
Anketa
Slobodne informacije
Slijediti uspješne
Organiziranje okupljanja
Savjetodavni odbori
Nikad ne pretpostavljaj
Pojavljivanje na vrijeme
Udruživanje s onim tko ti može pomoći
Pobjedi konkurentnu opciju
Imati saznanja o klijentu pri ruci
Budite dostupni
Budite stručnjak
Yust in-time
Održavati dobar publicitet
Manje tržište
Poziv novinarima na dnevnoj djelatnosti
Animirani oglasi
Optimizacija tražilica
Poslovno prognoziranje
Pokroviteljstvo
III. Rituali
Kredibilitet trendova i aktualna događanja
Limitirano vrijeme
Demografska situacija
Korištenje medija za daljnji prijenos informacija
Postavljanje na kupčevu poziciju
Idite dalje
Ignoriranje konkurencije
Biti precizan u svojoj viziji
Povećati učestalost oglasa
Ponudite klijentu posjet virtualnom mjestu
IV. Pojačavanje emocija
Biti zahvalan
Predanost i dosljednost
Strah ili bol od gubitka
Pozivi za pritužbe
Saslušati klijenta
Kategorije klijenata
Partnerstvo
Poziv na telefon
Znati odlučujući faktor
Prepoznatljivost ponovljenog kupca
Izravna pošta
Skeniranje oglasa
Hvala kartica
Ponovna prodaja
Prijava u knjigu gostiju
Pridruživanje online zajednici koja vas okružuje
Posebni kupci.
Pojačavanje emocija je jedan od najboljih djelovanja u smjeru brendiranja vaše tvrtke. Zamislite situaciju:postali ste tvrtka,nešto prodajete,nešto ste prodali i umjesto da tražite novog klijenta vi zadržavate postojećeg sa svojim posebnim načinom marketinškog djelovanja. Većinu ovih poslova su napravili odnosi s javnošću,ali su djelovanja u marketinškim (percepcijskim) oblicima.
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na:osjobcomm@gmail.com
Facbook:Osjob Communication Fan Page
Twiter: Osjob Communication
SVE KONZULTACIJE SU BESPLATNE. Ukoliko imate neki problem,slobodno nam javite. Rado ćemo pomoći.
<script type="text/javascript">
var _gaq = _gaq || [];
_gaq.push(['_setAccount', 'UA-34589424-1']);
_gaq.push(['_trackPageview']);
(function() {
var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true;
ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js';
var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s);
})();
</script>
This piece of writing provides clear idea in favor of the new users
OdgovoriIzbrišiof blogging, that genuinely how to do blogging and site-building.
Also visit my page :: xxinov.org ()