ponedjeljak, 25. lipnja 2012.

Političko ratno djelovanje.



Ratovi su uvijek prljavi,a u odnosima s javnošću su posebno ne potrebni. Posao u odnosima s javnošću jesu usklađivanje i dogovaranje svih međusobnih kontakata i komunikacija na zadovoljenje svih uključenih u taj proces. Nikako se ne smijemo dovesti u situaciju ratnih djelovanja sa vanjskom javnost,a također ni sa unutarnjom. Takav oblik rada nije ni dobar niti je funkcionalan na duljim vremenskim razdobljima.  Svakako ćete morati "zakopati  ratnu sjekiru" jednog dana,ali ako imate poremećene odnose,jako teško ih možete dovesti do dobre kvalitete.
Jedno posebno mjesto ima takav češći oblik djelovanja,koji izgledaju kao ratno djelovanje,a to su politički odnosi s javnošću. Prikazivanje i djelovanje u političkim odnosima s javnošću je različito. Nikako nema posebnog načina za djelovanje. Nigdje ne postoji dobitna kombinacija u takvim odnosima s javnošću. Samo što je to kod političkih odnosa s javnošću je nekada poželjno i u svakom slučaju nužno. Ovdje imamo situaciju političkog djelovanja i odnosa s javnošću koji nikako ne bi trebali djelovati jedno bez drugog. Političari su ti koji iznose zamisli i viziju pojedinih problema,a odnosi s javnošću su ti koji daju određenu jasnu sliku "što se želi uraditi". Većina naših političara ni ne zna čemu služe odnosi s javnošću.
Većina misle kako je to neki od oblika marketinga koji im donose određene poene. Neki od njih vide odnose s javnošću kao novinare koji tamo nešto pišu i sve objavljuju. Većinom to nije tako. Agencije za odnose s javnošću imaju svoju posebnost u djelovanju. Neki su stručni u nečemu,a drugi su bolji u nečem drugom. Usporedba odnosa s medijima i kriznog komuniciranja. Svakako je rijetkost gdje jedna organizacija u jednom čovjeku može nositi sve funkcije odnosa s javnošću. Potreban je veći rad sa većom količinom profesionalaca u takvom djelovanju. Političke organizacije trebaju odnose s javnošću ,jer im treba poseban komunikacijski tim koji im može reći kako i što na najbolji način da predstave. Svakako je potreba političara imati jasnu i ne dvosmislenu poruku prema svojim glasačima. Svakako je potreba političara iznijeti svoje razmišljanje na najlakši i najbolji način. Ovi dijelovi su naročito povezani sa odnosima s javnošću. Jasna poruka,jasni ciljevi,pravi odabir medija,i slično je samo dio onoga što odnosi rade i na koji način djeluju. Zamislite samo situaciju sveučilišnog profesora koji se kandidira na nekim od izbora. Poznata izlaganja koja on predstavlja su poznati njihovim studentima,ali za običnog čovjeka je to samo fraza. Može pokušati dobiti izbore na svojoj funkciji i svojoj pojavnosti,ali to je uglavnom na višim dijelovima intelektualaca. Svakako je razumijevanje profesora suženo na malu mjeru onih ljudi koji mogu razumjeti poruku. Što je još gore,te poruke se u takvim uvjetima jako teško mijenjaju ili dorađuju,pa je početak jednak kraju. To naravno izaziva samo dosadu i naravno smanjenje broja aktivnih birača na takvim izborima.
Birači su uključeni u događanje na izborima i oko izbora,jer ipak oni moraju odlučiti. Oni moraju dati svoj glas kako bi se izabrao onaj najbolji. Većinom se ipak biraju oni najuporniji. No o tome ćemo drugi puta. Ovdje je ipak riječ o ratovanju kod političkih organizacija. Svi uključeni imaju želju dobiti glasove i predstavljati nekoga ili nešto. Za tako nešto su potrebni dobri i kvalitetni izbori. Izbori na kojim ili dobijte ili gubite,a za tako nešto vam treba dobra poruka i kvalitetan rad.  Više konkurenata čini sukob mogućim. To je glavni razlog što dolazi do podmetanja na političkim scenama. Dolazi do objavljivanja raznih materijala samo kako bi se naštetilo onim drugima. Postoje razne smicalice kroz javnost koje se pojavljuju,a ovdje smo naveli samo neke. Ovo je okosnica nekih djelovanja koje čine odnose s javnošću jako uzbudljivim. Ovdje se pojavljujete kao neki vitez u sjajnom oklopu i želite napraviti sve najbolje za svoj tim. Svakako,želite vašem timu sve najbolje,a to znači kako suprotni tim morate prikazati crnjim nego što jeste.


1.      Kaos u suprotnim redovima.
2.      Uništavanje vrijednosti protivnika
3.      Isticanje svog tima.
4.      Podmetanje protivnicima.
5.      Spinovanje informacija.
6.      Podrška ne prijatelju od moga ne prijatelja.
7.      "Klin u kotače"
8.      Saveznici na našoj strani.
9.      Zastrašivanje.
10.  Strah i panika kod ne prijatelja.
11.  Izazivanje emocija.
12.  Stvaranje  pobuna na suprotnoj strani.

 Sve navedeno  je privatno razmišljanje. Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nam javite ili nas komentirajte.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.