
1: Stvaranje profitabilnog modela djelovanja u organizaciji gdje jeste. Svakako je dobro što ste komunikacijski stručnjaci. Znate na koji način djelovati i naročito uvjeriti svoje suradnike na djelovanje. Ukoliko ste to uspjeli tada imate veličinu u svojoj organizaciji i postajete netko i nešto.
2: Biti pametan nije dovoljno za biti dijelom velike tvrtke. Ovo je česta situacija sa mojom poznanicima. Trude se,rade,znoje,ali uvijek netko drugi ugrabi mjesto u nekom odboru ili upravi. Velike tvrtke su mjesta na kojima su pojedinci došli ranije od vas. Svakako ste došli na teritorij koji je vama nepoznat. Zato se treba prisjetiti naučenih lekcija. Jedna od njih jeste kako imate internu komunikaciju u tri slijeda. Imate komunikaciju prema gore,dolje i naravno ravnopravnih u nizu. Jedna je službena komunikacija,ali postoji i ne službena. Ova ne službena jeste na vama za zadataka kako bi je prepoznali. Prepoznali kako netko tko je niži na ljestvici ima više utjecaja nego neki tamo član upravnog ili nadzornog odbora. Svakako je komplicirano.
3: Odgovarate frustrirajuće na probleme. Ovo je najteža greška u svim odnosima s javnošću. Toliko je teška koliko i ubojstvo u kaznenom pravu. Nikako ne odgovarati na pojedine situacija kao netko tko ne poznaje komunikaciju. Takav način vas dovodi u situaciju izolacije i praktičnog nestanka. Nitko ne voli one koji su agresivci. Možda jedino oni sami sebe.
4: Napravite ljudima što možete i što umijete. Budite svjesni problema koji vas okružuju. Oni ne znaju što imaju. To su samo neki dijelovi pitanja koji se mogu razdvojiti. Mogu se gledati kao posebno odvojene cjeline. Međutim ovdje ima je nešto zajedničko,a to je vaš odnos prema svojoj okolini ili kako ga mi nazivamo odnos prema svojoj javnosti.
5: Ostani u okvirima ili kako ga netko naziva "ponizan". Nikad se nismo složili kako su PR-ovci zvijezde. Oni su samo službenici koji žele kvalitetnu sredinu u kojoj rade. Žele poboljšati okruženje koje ne zna što želi. Žele unaprijediti nešto što je "tamo dolje". Najjednostavnije rečeno: žele povezati vanjsku i unutarnju komunikaciju.
6: Potrošiti više novca bi bilo nešto dobro,ali kod nas jako teško. Treba ostati ispred i u centru svih zbivanja. Treba koristiti resurse samo onoliko koliko nam je potrebno. Koristite li resurse više nego što je potrebno i sami znate kako će završiti. Što je još gore,izazvati ćete ne povjerenje koje kasnije neće zaposliti ni nekoga drugog (koji možda zna što radi) .

Sve navedeno nastalo je na privatnim razmišljanjima. Ukoliko smo nešto zaboravili ,slobodno nam javite ili nas komentirajte.
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.