Logos II -- Which one is your favorite? (Photo credit: Nod Young) |
Nuevo Logo de Huasonic (Photo credit: Huasonic) |
Musil-Logos (Photo credit: konsument) |
Identitet je individualna karakteristika
odnosno osobina po kojoj je predmet ili
osoba prepoznatljiva ili znana. Prepoznatljivost po nečemu je odlična situacija
za organizacije. Situacija kada te usmjere na drugu organizaciju koja ima nešto
što vama treba ,a to oni trenutno nemaju. Tada je prepoznatljivost na najvećem
nivou. Svakako se nećete vratiti na ono mjesto koje nema vašu traženu uslugu
ili robu. Pretpostavit će te kako ni to osnovno nema, što bi vama bilo
potrebno. Možda su ljudi jednostavno lijeni,pa se jednsotavno neće truditi
posjetiti ona mjesta koja nemaju ono nešto što je njima potrebno. Jednostavno
će potražiti ono mjesto koje ima sve.
Pravilan
identitet ima posebna svojstva u pravilnom organizairanju posla. Onda kada vam
je neka organizacija jasna,tada imate i poseban respekt prema takvoj usluzi ili
robi. Možda ste ušli u sferu emocionalne pripadnosti ili samo jedno određeno
mjesto smatrate svojim. Svakako je potreban identitet i način predstalvjanja
takvog djelovanja.
Postoje
procedure ili načini ponašanja koji su dobri za pojedine djelatnosti. Ukoliko
se pojavite na mjestu gdje se prodaje ćevap,tada se ne očekuje poseban tretman
ni za koji dio usluge. Jednostavno se sve posloži na masan papir i posao je
završen. Ukoliko dolazite na mjesta koja se hvale svojim zvjezdicama,tada i
tražite ugođaj i poštovanje koje ONI tako dobro ističu. Svakako će i cijena
biti veća,ali ste to već prije ulaska u prostor odredili kao normlanim.
Ovdje
se već javlja problem. Kolika je normalna cjena za pojedine usluge i proizvode?
Svakako nećete očekivati veće cijene ćevapa od pripremljenih jastoga na žaru.
Ma koliko su ćevapi ukusni i dobri. Kolika je onda cijena prave usluge? Onolika
koliko je identitet velik. Identitet je taj koji daje dovoljnu dodatnu
vrijednost svim ostalim elementima koji se nalaze na cjeniku. Identitet je
ovdje velika privlačna sila pojedinim kupcima kako bi se odlučili na trgovinu. Svakako
se na taj način i povećava količina posla i dobivaju stalni kupci. Potreba
identiteta je svakako veliki plus za svaku organizaciju.
Svaka organizacija ima:
-Identitet
– ono što ona jest, skup osobina s kojima se organizacija identificira odnosno
predstavlja. Nazivamo ga još i realnim identitetom,a pravu realnost pojedinci
različito tumače. Svakako je najbolji identitet onaj koji donosi profit. Donosi
novac koji je potreban za opstanak i razvoj organizacije.
Realni
identitet može biti pozitivan ili negativan.Zavisno od samog ustrojstva
pojedinih organizacija i načina kako ih klijenti interpretiraju.Mogućnosti da
se neke stvari kod identiteta poprave ili pogoršaju su velike,a opet zavise od
samih postavki organizacije i njihove upornosti da rade ne tom problemu.
Možemo
gledati i na vizualni dio identiteta sa nekim oblicima Loga ili načina
ispisivanja i predstavljanja identiteta.Trendovi su danas da se gradi identitet
na spoju starih naziva iz povijesti sa novim likovima ili crtežima iz budućnosti.Tada
obično dolazi do zbrke u glavama pojedinaca,koji sve to gledaju.Poistovjetiti
neko egipatsko božanstvo sa tendom ili kišobranom ili kamp-kućicom je više nego
smješno. Jednostavno se pojavljuje kratki spoj u glavama pojedinaca ,na koji obično
pojedinci reagiraju kao na nepoznanicu i sve više se udaljavaju od svega ššto
ih zbunjuje.Promislite,ako imate slabo identificiran LOGO,sa slabim prikazom
imena,uz to se pojavi slaba radna sposobnost ili nedovoljno aktivni radnici.Možda
se još pojavi pokoji slučaj neuljudnosti ,još su prostorije prljave ili su pune
insekata,kojima tu nije mjesto,e tada se nikako nije vodilo računa o licu jedne
organizacije.Odnosno da takvu organizaciju zaobilazite.Identitet ,naravno,možemo
i da popravimo,ali nam treba malo duže vremena.Moramo prilagoditi radnike novim
uvjetima,što zna biti teško,čak pomalo i nemoguća misija.Opet moramo promjeniti
i način rada i izgled svega na što smo navikli. Možemo se koristiti promjenama
ideniteta ili Loga,ali svakako je kulutura organiizacije jako važna za sve koji
su uključeni. Moramo se prilagoditi svojoj okolini,a ne okolina nama.
Prilagoditi svoje poslovanje svojim kupcima,ali sa jasnim prikazima ideniteta
na koji nas način drugi gledaju.
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na: blazenko72@gmail.com
Nema komentara:
Objavi komentar
Ostavite svoj komentar ovdje.